Livet efter Hogwarts (next generation)
Forum > Fanfiction > Livet efter Hogwarts (next generation)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
heeej,detta är en ny ff
Namn: Livet efter Hogwarts (next generation) Rating: G Färdigskriven: Nej kapitel: 0 än så länge Handling: Skolan har slutat,det enda man väntar på är F.U.T.T resultaten,kommer dem tre vännerna Albus,Rose och Scorpius att gå skilda vägar? svaret på denna frågan kommer du att få veta i denna ff ska jag börja? 2 sep, 2012 15:07 |
|
amanda1104
Elev |
BÖRJA!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
tror att det kommer på tisag,ska sända snart och i morgon har jag tre timmars träning
2 sep, 2012 15:47 |
|
amanda1104
Elev |
Oki
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 15:53 |
|
Lida
Elev |
Låterbra börja
2 sep, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
låter bra!
2 sep, 2012 16:38 |
|
Majis
Elev |
Det har ju inte kommit ett kapitel än, men det låter bra, men har märkt att ja... Det var för 20 dagar sedan de senaste kommentarerna skrevs, så kommer det nåt kapitel?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 sep, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Förlåt,jag har bara inte haft tid,det kommer denna vecka,promise
23 sep, 2012 09:55 |
|
Majis
Elev |
Okej, kul! Få se om jag fastnar för den, troligen kommer jag göra det, men jaja! xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 sep, 2012 10:13 |
|
amanda1104
Elev |
Vi väntar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 sep, 2012 16:30 |
Forum > Fanfiction > Livet efter Hogwarts (next generation)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen