Vilken karaktär?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryP
Elev |
Vilken karaktär i harry potter skulle nu vilja vara?
Jag skulle kanske vilja vara ginny,eftersom hon får harry xD smart jag är 8D Nässy 8 feb, 2011 21:23 |
|
Black
Elev |
Hmmm.. skulle nog vilja vara... ingen aning :o men kanske.. Fred. Han får inte stå ut med att se sin bror dö osv.. ;(
8 feb, 2011 21:25 |
|
NEWBORN
Elev |
Jag skulle vilja vara Hermione och sen hade jag kastat mig på Fred så att han inte hade dött, och samma sak med Tonks och Lupin :3
8 feb, 2011 21:32 |
|
Roretta
Elev |
Skrivet av NEWBORN: Är det så att du ogillar Hermione och hellre vill att hon tar det dödande slaget eller........Jag skulle vilja vara Hermione och sen hade jag kastat mig på Fred så att han inte hade dött, och samma sak med Tonks och Lupin :3 Berits hand touched fried chicken. /proud 8 feb, 2011 21:35 |
|
HarryP
Elev |
Skrivet av NEWBORN: Jag skulle vilja vara Hermione och sen hade jag kastat mig på Fred så att han inte hade dött, och samma sak med Tonks och Lupin :3 Visserliken gillar jag fred men var du tvungen att ta hermione? Kunde du inte tagit..voldemort? 8D Jag gillar ju hermione Nässy 8 feb, 2011 21:37 |
|
Black
Elev |
8 feb, 2011 21:38 |
|
jan
Elev |
hahaBlack malfoy sà klart♥
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
8 feb, 2011 21:51 |
|
Black
Elev |
8 feb, 2011 21:54 |
|
HarryP
Elev |
Personligen tycker jag inte om malfoy så mycket,har flest favoriter från gryffindor :3
Nässy 8 feb, 2011 21:56 |
|
Black
Elev |
8 feb, 2011 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen