Drakhandlaren har sprungit iväg och gömt sig!
Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren har sprungit iväg och gömt sig!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shad0w
Elev |
När kommer han tbx då?ngn som vet?:O
HERMIONE♥ 2 sep, 2012 13:42 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Det kan man tyvärr inte säga. Han kommer när det passar honom någon gång under dygnet och stannar max en timme. Lycka till med att hitta honom.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 2 sep, 2012 13:49 |
|
reparo
Elev |
Jag gillar inte den där drakhandlaren -.-
Han borde vara här oftare.... Fenix dör, men överlever. 2 sep, 2012 13:52 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Kanske det, men tänk om han blir upptäckt av myndigheten? Då kanske han blir haffad och så har vi ingen drakhandlare alls längre! Då tycker jag att det är bättre om han gömmer sig och tar så lite risker som möjligt. Dessutom blir det roligare när man väl hittar honom.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 2 sep, 2012 14:01 |
|
Shad0w
Elev |
Han e inne nu!första gången jag hitta honom
HERMIONE♥ 4 sep, 2012 19:57 |
|
ella potter
Elev |
hur lång tid tar det för ett drakägg att kläckas?
jag kanse hoppar litte mellan ämnena, men vill gärna veta och eftersom detta handlade och drakhandlaren så... ![]() 5 sep, 2012 16:35 |
|
Queen Boo
Elev |
NUUU!!!
jag är jättecoolig älska mig plz 28 dec, 2012 19:47 |
Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren har sprungit iväg och gömt sig!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen