Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

kul på elevhemstävling

Forum > Mugglarportalen > kul på elevhemstävling

Användare Inlägg
felixfelicitas
Elev

Avatar

+1


Jättekul att gryffindor och slytherin är bra på gång nu också, det är mycket roligare om om alla är ungefär på samma niveau och alla har chans att vinna.

2 sep, 2012 10:55

Freja
Elev

Avatar


Ja det blir spännande

Everything is Dramione and nothing hurts.

2 sep, 2012 13:35

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Ja, och då blir man mer sporrad att kämpa för att vinna

I would have died! I would have died rather than betray my friends

2 sep, 2012 13:36

rosea
Elev

Avatar


Ja,det är väldigt kul att Gryffarna och Slytharna är på G, men Puffarna är väldigt bra på att nå sina mål, så de ligger också långt fram! varför Rawerna är långt fram (oftast) har jag ingen aning om

TEBAKS IGEN

2 sep, 2012 15:03

Forum > Mugglarportalen > kul på elevhemstävling

Du får inte svara på den här tråden.