Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Högre status önskas!

Forum > Mugglarportalen > Högre status önskas!

Användare Inlägg
Evil Bellatrix
Elev

Avatar


Igår märkte jag att min status inte blev högre även fast jag skriver många inlägg. Om det finns någon som vet vad det beror på så skicka en uggla med ett svar.

Bellatrix

31 aug, 2012 14:13

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Evil Bellatrix:
Igår märkte jag att min status inte blev högre även fast jag skriver många inlägg. Om det finns någon som vet vad det beror på så skicka en uggla med ett svar.


Om det är så att du skrivit en massa i Quiddichplanen så ökar inte dina inlägg.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

31 aug, 2012 14:16

Borttagen

Avatar


Vadå status? Du menar som "Får brevet"?

31 aug, 2012 16:23

Forum > Mugglarportalen > Högre status önskas!

Du får inte svara på den här tråden.