Anslagstavlan
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lowawa
Elev |
Hej! Hur gör man för att tagga någon/sig själv när man skriver? Alltså så att man kan klicka på namnet och komma till sin profil?
30 aug, 2012 17:45 |
|
LupinMarauder
Elev |
Såhär:
[ user ] LupinMarauder [ user ] (Fast utan mellanrummen!) Hej! 30 aug, 2012 18:00 |
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen