Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

John Williams

Forum > Harry Potter > John Williams

Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Någon som vet varför John Williams inte har komponerat musiken till resten av HP-filmerna? Han skrev den bästa musiken. Så är det bara!
Hur som helst så undrar jag om det var hans eget val, eller om han blev sparkad eller något. För om han blev sparkad: Vem var idioten...

Någon som vet?


=) - just like themarauder

27 aug, 2012 23:43

Pryda
Elev

Avatar

+1


Håller med, helt sjukt vad Hedwig's Theme är vacker.

Blir inte mer HP än så.

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

28 aug, 2012 01:07

LtCmdrJimmy
Elev

Avatar


Som svar på "Vem var idioten?": Alfonso Cuaron. Det är alltid Alfonso Cuaron.

Dock tycker jag att Patrick Doyles soundtrack till GoF är ett smärre mästerverk! Filmen förtjänade inte sitt soundtrack.

28 aug, 2012 02:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pryda:
Håller med, helt sjukt vad Hedwig's Theme är vacker.

Blir inte mer HP än så.


Håller med!

28 aug, 2012 12:54

Forum > Harry Potter > John Williams

Du får inte svara på den här tråden.