Trollformler!
Forum > Harry Potter > Trollformler!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lavender.Brown
Elev |
Vilken trollformel/besvärjelse skulle du helst välja om du fick chans att kunna en i det riktiga livet?
Jag skulle förmodligen välja accio eller wingardium leviosa! 27 aug, 2012 17:51 |
|
Filifjonkan
Elev |
Accio eller expecto patronum
evak forever. 27 aug, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Accio eller reparo
27 aug, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Accio vore awesome!
Skulle velat ha flampulver iaf, det vore så jävla bäst! 28 aug, 2012 22:03 |
|
Pryda
Elev |
Accio vore ju fantastiskt skönt.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 28 aug, 2012 22:04 |
|
themarauder
Lärare |
Det beror ju helt på situationen... Att kunna patronusbesvärjelsen är ju jättedumt om dementorer inte existerar. Men jag tror för övrigt att alohamora, accio och reparo är tre användbara!!
=) - just like themarauder 28 aug, 2012 22:28 |
|
Fairydust
Elev |
Uppmuntringsbesvärjelsen
^_^ I don't wanna break these chains! 29 aug, 2012 00:00 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
29 aug, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
Wingardium Leviosa och typ.. Levicorpus! XD Och accio :3
29 aug, 2012 07:15 |
|
MystiqueRed
Elev |
Accio såklart!! I never have to move again!
29 aug, 2012 11:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen