Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Chatt vid duell

Forum > Mugglarportalen > Chatt vid duell

1 2
Användare Inlägg
Savi
Elev

Avatar

+6


Kanske inte är så jätteviktigt eller så, men skulle själv tycka det vore lite kul att ha en chatt under duellen. Alltså typ under rutan där man kunde prata med den man duellerar med. Typ skrika BURN när man tänder eld på den. Haha, nej men bara ha någon form av konvo liksom.
Har ingen aning om detta är möjligt, men fick bara den lilla iden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

26 aug, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Haha mkt bra idé ändå då kan den andre som är inaktiv skriva att denne kanske ska bort nånstans kanske några dagar eller så, då vet man att den personen ska bort om man nu börjar fundera varför det tar så lång tid att svara

27 aug, 2012 15:16

Miss_malyn
Elev

Avatar


Det var en bra idé!

"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will say to me, "After all this time"? And I will say, "Always."

27 aug, 2012 18:35

Julle
Elev

Avatar


Superbra idé

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7mi54L1C11qionlvo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7mi54L1C11qionlvo3_500.gif

27 aug, 2012 18:38

Borttagen

Avatar


Bra idè

27 aug, 2012 18:45

Olga
Elev

Avatar


Bra idé!

1 jan, 2013 19:46

Borttagen

Avatar


Bra idé!
Kan du säga det förslaget till Erfa?
Då kanske det kommer att genom föras!

1 jan, 2013 19:52

Alfrida
Elev

Avatar


Det vore faktiskt väldigt kul! Då kan man passa på att lära känna de man kör mot lite bättre på samma gång

hogwartsforever!!t

1 jan, 2013 19:53

hermione gragner
Elev

Avatar


jaa det skulle vara kul

1 jan, 2013 21:45

Borttagen

Avatar


det var en bra idé skulle vara kul

1 jan, 2013 22:24

1 2

Forum > Mugglarportalen > Chatt vid duell

Du får inte svara på den här tråden.