Pass?
Forum > Harry Potter > Pass?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kristina
Elev |
Om ni ska gå på Harry potter mässan (som jag ska) Vilket pass kommer ni gå på?
Jag kommer gå på 1 på lördag 26 aug, 2012 10:50 |
|
LauraTree
Elev |
Vi har flera trådar i Off Topic som handlar om det här, kolla dem! Kolla särskilt och gå med i DA STHLM om du bor i Stockholm!
26 aug, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
Jag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara
21 sep, 2012 18:03 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: själv tycker jag det var super awsome vad tyckte du var under förväntan, ErnieMacmillanJag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara 21 sep, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: själv tycker jag det var super awsome vad tyckte du var under förväntan, ErnieMacmillan Jag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara Det ända som var nice var banden som spelade live 21 sep, 2012 19:04 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: tyckte du Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: själv tycker jag det var super awsome vad tyckte du var under förväntan, ErnieMacmillan Jag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara Det ända som var nice var banden som spelade live 21 sep, 2012 19:05 |
|
UIFmoa
Elev |
21 sep, 2012 23:06 |
Forum > Harry Potter > Pass?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen