X eller Y?
Forum > Harry Potter > X eller Y?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Ser sjukt många "x eller y" trådar här, vilket jag tycker är lite små tråkigt då det inte blir några diskussioner och det blir alldeles för många.
Skulle man inte istället kunna göra en stor tråd där allt detta tas upp? Finns en i Quidditchplanen som i stort sätt är bara vs., eller är till och med. Med "X eller Y", men jag typ "Harry eller Ron", "McGonagall eller Lupin" ;D Puss på er
25 aug, 2012 21:54 |
|
J-star Black
Elev |
Jag håller med! "X eller Y" liknande trådar känns mer hemma på quidditchplanen, även om det handlar om HP.
Det finns ju några trådar där man kan diskutera och tänka om olika grejer i HP, men de försvinner så snabbt. Jag tycker att du som kom på idén ska skapa en tråd där alla "X eller Y" trådar tas upp ![]() ![]()
26 aug, 2012 14:25 |
|
Hydra
Elev |
Jag håller helt klart med. Personligen tycker jag bara att "X eller Y" trådar är irriterande, och oftast så jämförs två helt olika saker eller två helt olika personer. Känner att det inte riktigt är rätt. Så en diskussionstråd där "X eller Y" tas upp skulle inte vara så dumt.
26 aug, 2012 14:31 |
Forum > Harry Potter > X eller Y?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen