Uniform
Forum > Harry Potter > Uniform
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kristina
Elev |
Tja! Är det bara jag som tycker Hogwarts uniformerna är sjukt snygga? Jag har beställt en och den kommer nästa vecka.
25 aug, 2012 19:26 |
|
Lily Potter
Elev |
Jag skulle önska att jag kunde köpa en, bara för kul! Men eftersom jag inte skulle använda den så är det slöseri enligt mig, haha. :3
~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 25 aug, 2012 19:29 |
|
TheWitch
Elev |
DE ÄR SJUKT SNYGGA!!!!!!! ♥
Jag har en som jag har klätt på en provdocka, och provdockan står på motsatta sidan från min säng så varje morgon när jag vaknar ligger jag där och tittar på den. Den är så fin ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 25 aug, 2012 19:39 |
|
Emme Lestrange
Elev |
25 aug, 2012 19:47 |
|
Kristina
Elev |
Jag beställde en gryffindor
25 aug, 2012 19:49 |
|
Savi
Elev |
Håller med. De är sjukt snygga. Eller... jag vet inte, tycker kjolen som Hermione har i senare filmer är lite tråkig, har inte lagt märke till de övriga tjejernas, kanske är likadana. Tycker väckadekjolar är mycket sötare
25 aug, 2012 19:49 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jag har en den är skitsnygg!
evak forever. 25 aug, 2012 19:59 |
|
Kristina
Elev |
Om ni ska på mässan ska ni ha på er dom då? jag ska det
25 aug, 2012 20:01 |
|
inovember
Elev |
25 aug, 2012 20:09 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ja, de ät väldigt snygga!
25 aug, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen