Bokomslag
Forum > Harry Potter > Bokomslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
http://harrypotterforum.com/discussion/5058/your-favourite-harry-potter-book-covers
Skrollar ni ner en bit på den sidan så kommer de svenska och danska bokomslagen. Jag undrade bara, är det någon av er som har det där omslaget av "Den flammande bägaren", jag tror inte ens att jag har sett den innan. Hermione tittar rakt fram istället och draken ser tunnare ut på nått sätt.. 24 aug, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
SKUMT!^^
24 aug, 2012 14:12 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Alla böcker i alla länder ser olika ut. Fråga mig inte varför, men såvitt jag vet så är det så. Jag tycker det är rätt kul med lite variation, men det finns ingen direkt mening med det enligt min åsikt.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 24 aug, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Alla böcker i alla länder ser olika ut. Fråga mig inte varför, men såvitt jag vet så är det så. Jag tycker det är rätt kul med lite variation, men det finns ingen direkt mening med det enligt min åsikt. Jag menade det svenska omslaget, som såg annorlunda ut än det "vanliga". Håller med dig om det där med variationen, Japans är coola 24 aug, 2012 14:26 |
|
Afturelding
Elev |
Det är kanske ett utkast som publicerats och som personen som lagt upp förväxlade med den färdiga? =) Det är ju inte så lätt om man inte ser dem rätt ofta.
![]() ![]()
24 aug, 2012 19:33 |
|
Queen Boo
Elev |
jag har sett en sån med bägaren på, men inte de andra...
jag är jättecoolig älska mig plz 24 aug, 2012 19:48 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Det är kanske ett utkast som publicerats och som personen som lagt upp förväxlade med den färdiga? =) Det är ju inte så lätt om man inte ser dem rätt ofta. Jag tror på denna teori!! Haha, men jag har aldrig sett det förr!! =) - just like themarauder 24 aug, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Det är kanske ett utkast som publicerats och som personen som lagt upp förväxlade med den färdiga? =) Det är ju inte så lätt om man inte ser dem rätt ofta. Jag tror på denna teori!! Haha, men jag har aldrig sett det förr!! Hittade den på fantasybok.se! Som ett ljudboksomslag. 26 aug, 2012 21:42 |
Forum > Harry Potter > Bokomslag
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen