Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
Forum > Harry Potter > Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså, jag kan inte lova något. Men vi har faktiskt diskuterat i klassen att göra det, och det skulle ju kunna bli så himla fantastiskt! Alla klär sig så att de liknar Hogwartselever, och så lånar vi skolans uppstoppade uggla, och har med lite gamla böcker..... Det skulle ju kunna bli SÅ bra! Tankar?
22 aug, 2012 18:21 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Åh vad fantastiskt awesome och fint, jag blir så lyckligt när skolor gör sånt här! ♥ Är du den enda Potter-nörden i din klass eller är ni fler?
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
22 aug, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Writteninthemoonlight: Åh vad fantastiskt awesome och fint, jag blir så lyckligt när skolor gör sånt här! ♥ Är du den enda Potter-nörden i din klass eller är ni fler? Nä, vi är fler..... På natur finns det gott om nördar! 22 aug, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
AWSOME
22 aug, 2012 18:25 |
|
SabinaPotter
Elev |
åååh, vad coolt
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 22 aug, 2012 18:29 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Writteninthemoonlight: Åh vad fantastiskt awesome och fint, jag blir så lyckligt när skolor gör sånt här! ♥ Är du den enda Potter-nörden i din klass eller är ni fler? Nä, vi är fler..... På natur finns det gott om nördar! Åh, jag går samhäll så det finns lite nördar hos oss också!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
22 aug, 2012 18:29 |
|
Ms.Markus
Elev |
Ååh, det hade ju varit sååå coolt om vi gjorde det i min klass också, men det tvivlar jag starkt på.. Vi har nog inte tillräckligt med HP-nördar för det.
Idén är verkligen bra, kör hårt på den! ![]()
22 aug, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Ingen i min klass gillade HP förra året, INGEN och absolut ingen jag träffar har ju ens läst Harry Potter.
Und, det där med skolkortet verkar grymt skoj och blir säkert hur ballt som helst! 22 aug, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Hoppas verkligen att det blir av nu.... I så fall ska jag tapetsera mitt rum med det fotot.
22 aug, 2012 18:38 |
|
Deathless
Elev |
22 aug, 2012 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen