Vad skulle ni önska var med i filmerna?
Forum > Harry Potter > Vad skulle ni önska var med i filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag önskar att Harry, Ron, Hermione och Lupins trevliga konversation från sjuan fanns med i filmen...
Vilka scener önskar ni fanns med? 22 aug, 2012 15:34 |
|
LolFeelings
Elev |
När McGonagall säger åt Peeves att man skruvar lampan åt andra hållet, haha.
Men jag vill ha Peeves.
22 aug, 2012 15:45 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av LolFeelings: This! När McGonagall säger åt Peeves att man skruvar lampan åt andra hållet, haha. Men jag vill ha Peeves. ![]()
22 aug, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
när Fred och George gör ett träsk i femte boken! så roligt!! xD
22 aug, 2012 15:49 |
|
LunaLove<3
Elev |
22 aug, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
allt som ni sade haha
22 aug, 2012 16:01 |
|
Nessie00
Elev |
Peeves, Winky, när Mcgonagall springer förbi med en rad skolbänkar framför sig i sjunde boken...
EXTERMINATE!!! 22 aug, 2012 16:16 |
|
Piggelin
Elev |
Skulle vilja ge mer plats åt Tonks och lupin i de sista filmerna... Deras kärlekshistoria är så fin och jag typ dog när jag märkte att de inte tog med scenen när Lupin kommer till grimmaldiplan! SÅ ARG!
22 aug, 2012 17:51 |
|
Irah
Elev |
22 aug, 2012 18:07 |
|
amie
Elev |
när fred/gorge (kommer inte i håg vem) säger åt peeves att ge umbridge ett riktigt helvette
stolt medlem i TGL 22 aug, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen