Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Godisbaronen

Forum > Mugglarportalen > Godisbaronen

Användare Inlägg
Evil Bellatrix
Elev

Avatar


Nu den senaste gången jag köpte bertieboots bönor fick jag två stycken i kolasmak, alltså jag klagar inte men det var inte så blandade smaker som jag hade förväntat mig. Det har även hänt att man fått två chokladgrodekort med två likadana trollkarlar.

Bellatrix

22 aug, 2012 10:17

Dante
Lärare

Avatar


Det är ju slumpbaserat vilka smaker/trollkarlar man får, även om chansen att man får samma är väldigt liten så finns den där. Två stycken med kolasmak lär ju förresten vara rätt smarrigt dock?


22 aug, 2012 10:23

Forum > Mugglarportalen > Godisbaronen

Du får inte svara på den här tråden.