stoooor text!
Forum > Mugglarportalen > stoooor text!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chokladkort
Elev |
Jag ser större text än såhär på alla profiler och i vissa inlägg... Hur gör man den stor, vart klickar man?????
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 aug, 2012 10:43 |
|
Victoire Weasly
Elev |
21 aug, 2012 10:46 |
|
Chokladkort
Elev |
Jag fatttar inte riktigt o.O Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 aug, 2012 10:56 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Titta på vad jag lagt texten innanför ~MY TUMBLR~ 21 aug, 2012 10:57 |
|
Chokladkort
Elev |
21 aug, 2012 10:59 |
|
Chokladkort
Elev |
21 aug, 2012 11:02 |
|
Chokladkort
Elev |
21 aug, 2012 11:03 |
|
Victoire Weasly
Elev |
21 aug, 2012 11:04 |
|
Chokladkort
Elev |
21 aug, 2012 11:06 |
|
Mrs Tomlinson
Elev |
Dubbelposten
21 aug, 2012 11:09 |
Forum > Mugglarportalen > stoooor text!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen