Om ni fick välja...
Forum > Harry Potter > Om ni fick välja...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lowawa
Elev |
.. Vilken karaktär skulle ni då vilja vara/träffa irl?
Jag skulle lätt vara Neville (Jag vet att han är kille men ändå). Han är så förjädra cool!! Jag skulle nog vilja träffa Lupin (När det inte är fullmåne xD ) Ni då? 19 aug, 2012 23:22 |
|
PureSlytherin
Elev |
Oj! Alltså jag kör med det vanliga: Narcissa! Man har ju så snygg äkta hälft då. Lucius ♥
Träffa är ju så svårt att välja bara en! Går det? Svar nej. Jag väljer Snape, Lupin och Lucius. (Sorry, kunde inte välja EN.
19 aug, 2012 23:31 |
|
Cailine
Elev |
19 aug, 2012 23:47 |
|
ernin
Elev |
Vara: Ingen aning O.O Kanske Hermione (jag vill också vara så smart!!!!)
Träffa: Någon som kan lära mig flyga kvast ![]()
19 aug, 2012 23:55 |
|
MystiqueRed
Elev |
Ojoj, vilken fråga!! Hur ska jag kunna välja? Det bästa vore ju om man "råkade" vara på samma plats som en Hogwartsskolutflykt eller nåt, så kan man ju bara välja och vraka och byta om nån är trist
20 aug, 2012 09:39 |
|
Flismos
Elev |
Skulle vilja träffa Fred och George lätt, och vara George!!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 20 aug, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Fred, Ginny eller Tonks!
20 aug, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Fred eller George
20 aug, 2012 10:50 |
|
Irah
Elev |
Vara: Det är lite svårt att välja en person ... Kanske Hermione, Luna eller Ginny.
Träffa: Fred och George .. eller Harry.
20 aug, 2012 13:44 |
|
LunaLove<3
Elev |
20 aug, 2012 14:26 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen