Något nytt?
Forum > Mugglarportalen > Något nytt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
aggsih
Elev |
Jag vill att det ska komma något nytt, sånt där roligt xD
Typ som dom där trollen man skulle klubba ner, gud vad kul det var Hur ofta kommer sånt? You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 19 aug, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Vid alla högtider tror jag,blev medlem efter påsk så jag vet inte
19 aug, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Påskhararna ♥
19 aug, 2012 16:59 |
|
MissWentz
Elev |
Det brukar väl komma vid olika högtider om jag inte har fel.
Typ på alla hjärtans dag då kunde man skicka dvärgar. osv.. Fast man måste ju tänka på att Erfa har en massa att göra också. ![]()
19 aug, 2012 17:17 |
Forum > Mugglarportalen > Något nytt?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen