Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Bild på presentationen?

Forum > Mugglarportalen > Bild på presentationen?

Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Kan man ha någon bild på presentationen, alltså inte profilbild utan där man skriver text alltså?

Isf, hur gör man?

(Ja, jag är ny och har inte riktigt listat ut hur man gör allt än :] )

19 aug, 2012 13:04

Borttagen

Avatar


Du skriver [ img ] *bildadress* [ / img ] fast utan alla mellanrum!

19 aug, 2012 13:11

Frivolt
Elev

Avatar


Funkar inte D:

19 aug, 2012 13:15

EMELESEL
Elev

Avatar


Det går inte att ha bilder på pressetnationerna längre. Folk kopierade kvastar/slagträn och saker och la upp så att det såg ut som om de ägde typ tio Åskviggar ex.
Så det togs bort.

19 aug, 2012 13:57

Frivolt
Elev

Avatar


Åh, okeej Va trist! Fast bra att det togs bort därför men synd att det skulle behövas tas bort


Aja, men tack iallafall

19 aug, 2012 13:59

EMELESEL
Elev

Avatar


Tycker jag med :c

Aa det är lungt

19 aug, 2012 14:03

Hotissue
Elev

Avatar


Låser

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

19 aug, 2012 15:26

Forum > Mugglarportalen > Bild på presentationen?

Du får inte svara på den här tråden.