HJÄLP MED BILD!!!!
Forum > Mugglarportalen > HJÄLP MED BILD!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone.
1. Hur för jag över den till datorn? 2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag? Är det någon som vet??!! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 18 aug, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Tyvärr, jag kan säkert,. Men jag är trött och orkar inte tänka xD
19 aug, 2012 00:32 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av potter_fan: Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone. 1. Hur för jag över den till datorn? 2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag? Är det någon som vet??!! Har du ingen sladd till din iphone? För den ska gå till datorn också! =) och på så sätt för du över din bild. ELLER lägger du upp bilden på fb via mobilen och SEDAN kopierar bildwebbadressen och klistrar in i "Bild" som du ser hr till höger ->. =) - just like themarauder 19 aug, 2012 00:42 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av themarauder: Tack så hemskt mycket! Ska se om det går! Skrivet av potter_fan: Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone. 1. Hur för jag över den till datorn? 2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag? Är det någon som vet??!! Har du ingen sladd till din iphone? För den ska gå till datorn också! =) och på så sätt för du över din bild. ELLER lägger du upp bilden på fb via mobilen och SEDAN kopierar bildwebbadressen och klistrar in i "Bild" som du ser hr till höger ->. Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 19 aug, 2012 11:38 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av potter_fan: Skrivet av themarauder: Tack så hemskt mycket! Ska se om det går! Skrivet av potter_fan: Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone. 1. Hur för jag över den till datorn? 2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag? Är det någon som vet??!! Har du ingen sladd till din iphone? För den ska gå till datorn också! =) och på så sätt för du över din bild. ELLER lägger du upp bilden på fb via mobilen och SEDAN kopierar bildwebbadressen och klistrar in i "Bild" som du ser hr till höger ->. Var så lite så =) =) - just like themarauder 19 aug, 2012 11:39 |
Forum > Mugglarportalen > HJÄLP MED BILD!!!!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen