Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

frågesport

Forum > Mugglarportalen > frågesport

Användare Inlägg
Evil Bellatrix
Elev

Avatar


alltså jag tycker om frågesporten men en gång när jag spelade så var det en superlätt fråga, och jag svarade rätt men så stod det att jag hade svarat fel.

om det har hänt något liknande för er eller om ni vill säga något annat om det är det bara att skriva

Bellatrix

18 aug, 2012 00:10

Obliviate_
Elev

Avatar


yeah, jag har varit med om samma sak ibland. man får helt enkelt prova sig fram tills man hittar vad dom satt som rätt o sen komma ihåg det ._.

18 aug, 2012 12:39

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
yeah, jag har varit med om samma sak ibland. man får helt enkelt prova sig fram tills man hittar vad dom satt som rätt o sen komma ihåg det ._.
Vilket är en annan sorts kunskap som testas!

Fast sen finns det vissa "superlätta" frågor som, i alla fall jag, tenderar att tänka fel på om och om igen. Det finns en viss hundfråga, där jag önskar mig en viss kroppsdel på ett fat för alla gånger jag tänkt fel....

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

18 aug, 2012 13:49

Borttagen

Avatar


Jaa! Det har hänt flera gånger. Tänkte först att "fan jag minns ju ingenting" men har kollat upp det sen och jag hade rätt!
Minns dock inte vilka frågor det var :O

26 aug, 2012 13:05

Forum > Mugglarportalen > frågesport

Du får inte svara på den här tråden.