Problem vid inloggning!
Forum > Mugglarportalen > Problem vid inloggning!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
Bara jag som alltid måste slå in mitt användarnamn och lösenord två (eller fler) gånger innan jag blir inloggad på mugglis? rätt irriterande (sorry om det här har tagits upp förut O_O) jaja mugglis är i alla fall BÄST
17 aug, 2012 19:40 |
|
LittleButterfly
Elev |
Det händer mig när jag ska logga in på min bärbara dator, men på familjens stationära är det däremot aldrig något problem, konstigt nog.
17 aug, 2012 19:53 |
|
Viethina
Elev |
Hänger upp sig på min bärbara, på telefonen också
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 19 sep, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
Då jag är inloggad på laptopen(internet explorer)så händer det ibland,är jag inloggad på ipaden(safari)så händer inget!
19 sep, 2012 12:58 |
|
Savage
Elev |
Explorer är inte direkt bra, spelen buggar mest om jag använder explorer tex.
Less thinking, more drinking. 19 sep, 2012 13:41 |
Forum > Mugglarportalen > Problem vid inloggning!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen