Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fick de gå om?

Forum > Harry Potter > Fick de gå om?

Användare Inlägg
Minihäst
Elev

Avatar


Hej nu är det så att jag har en liten fråga!

Jag har hört att Harry blev auror men då måste man väl ta sin FUTT examen?fick då de som missade sitt sjunde år gå om?
Eller räckte erfarenheten de fick när Voldemort hade makten som examen?om någon vet SVARA om ni inte vet GISSA

Glad för en vettig förklaring!eller ovettig

Om det finns en sån här tråd kan väl en prefekt låsa denna?

another day, another slay

17 aug, 2012 13:33

Borttagen

Avatar

+1


Bara Hermione gick ut sjunde året i Hogwarts av de tre, tror jag. Harry fick väl bli auror utan sin examen eftersom han gjort så mycket och kunde bevisa att han var auror-material.

17 aug, 2012 13:35

Minihäst
Elev

Avatar


Jaaa(fast hur bra var han på trolldrycker?)antar att de inte brydde sig om just det?

another day, another slay

17 aug, 2012 13:49

Irah
Elev

Avatar


det var bara Hermione som gick ut det sjunde året. Harry blev auror, jag vet inte om Ron också blev det. Tydligen behöver man inre gå uttryck sjunde året för att bli auror.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2010%2F206%2F8%2F6%2FAVPS___Look_at_me_by_boabest.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mei06euskn1qdyt3a.gif

17 aug, 2012 13:57

Solkatten
Elev

Avatar


Men det var ju ändå Harry Potter liksom... tror inte de 'tvingar' honom. Det var ju liksom han som tog livet av Voldemort. xD Han fick nog högsta betyg redan då... heheh.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 aug, 2012 13:59

Forum > Harry Potter > Fick de gå om?

Du får inte svara på den här tråden.