Do you belive in magic?
Forum > Harry Potter > Do you belive in magic?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Du förstår nog..
Yes i do. (Magi som i Hp :3) 15 aug, 2012 08:39 |
|
J-star Black
Elev |
15 aug, 2012 08:48 |
|
Borttagen
|
15 aug, 2012 08:50 |
|
VattenBlå
Elev |
15 aug, 2012 16:42 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Yes, snart åker jag iväg till Hogwarts! Den 1 september då smäller det!!
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
15 aug, 2012 16:46 |
|
inovember
Elev |
15 aug, 2012 17:03 |
|
Luna Chang
Elev |
Klart jag gör!!
Jag tror även på alla väsen som finns.. Doppar aldrig handen ii vattnet när jag ror.. Hej 15 aug, 2012 17:36 |
|
EMELESEL
Elev |
ALWAYS
15 aug, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
"All tillräckligt avancerad teknologi är omöjlig att särskilja från magi" Om man då inte har tekniken för att särskilja dem... Haha dåligt svar xD
Under kategorin magi kan allt som inte förklarats eller man inte förstår placeras 15 aug, 2012 17:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-15 kl. 17:53
|
|
Hydra
Elev |
15 aug, 2012 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen