Priser i Duellen?
Forum > Mugglarportalen > Priser i Duellen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Vet inte vart jag ska skriva det, så det får bli här. När jag avslutar en duell pga inaktivitet (om motståndaren inte har gjort sitt drag på 3 dagar så avslutar jag den) så står det :"Är du säker på att du vill avsluta duellen? Ingen av er kommer få exp eller pris. Detta går inte att ångra.
Det finns väl inget pris i duellen? Eller menas kanske galleonen man får om man vinner? I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 aug, 2012 17:00 |
|
EmahS
Elev |
14 aug, 2012 17:03 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Så det är det som menas?
I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 aug, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Det menas med Galleonerna man vinner.
14 aug, 2012 18:24 |
Forum > Mugglarportalen > Priser i Duellen?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen