Eliiiiiiiiit! xD
Forum > Mugglarportalen > Eliiiiiiiiit! xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
Hej alla Mugglisar!
Eftersom att jag glömde att fira när jag blev master of death så tänkte jag fira att jag blev eliiit ist. Jag vill tacka alla Mugglisar som har gjort min upplevelse här heeelt magisk! Jag började här på mugglis för ungefär ett år sedan, den 22 augusti. Jag älskar er! ♥ 1337 inlägg så var jag en liten Harry Potter nörd som inte kunde få utryck för mina känslor om Hp, men här kan man verkligen skriva allt! Jag tror btw att jag är ganska först med att fira min eliiit dag. xD Har jag fel? Jag tänker inte skriva på ett tag så att jag kan vara elit länge, jag kommer att redigera detta inlägg och svara på era frågor/ gratulationer. Fast ni kan ju alltid uggla mig om ni vill det. När jag blev MOD så var det i Kvälls forumet (rekommenderar det starkt) när jag skrev med [user]Inspiredpsycho. Sedan skrev [user]Tonks_xD Grattis till Master of Death Fillle, då märkte jag att jag hade blivit det för 3 inlägg sedan. Därför så kunde jag inte fira det. xD Jag vill tacka Erfa för att han skapade Mugglis (och har ett awesome W-rock band), Li för att hon typ nästan också gjorde det (eller det känns så xD och så har hon ju ett bra W-rockband), Ida S för hennes otroligt bra FF en sommarkväll framför datorn (som btw var det första forumet jag bevakade som finns kvar en idag, känn dig hedrad), Ellie Lovegood som också har skrivit en jättebra FF, Goizan, för att hon skapade Du-vet-vad, Tonks_xD för att hon var det första att gratta mig, alla prefekter och Lärare (ni hjälper ju till är på mugglis) och mina Irl kompisar är på mugglis Ziingo, Ebbaaaahh och Flitwick. Här kommer en lång tacklista: ginny_ginny Tonks-nea1 huffpuff Ziingo Zindrix accioheart TennisLollo Nymfadora Tonks Dementoren inging Nymphadora Tonks! Bombarda vevve_puff Kintsugi Ginnyy Knizzlare butter Smile Astor7 Zuina InspiredPsycho Ella01 Alex96 Almispalmis Ingis Satine Fiffan17 EllenMai Weasleygirl98 Clementin LauraTree Ebbaaaahh Mysan9 emma malfoy amanda1104 Korra sanna1324567 Luna Chang Nessilini Miskel -Patronus- .:Ginny:. LucyMalfoy hermione-1 Miss_Green Nisse Tonks_xD kaptän grov hongel Miss Malfoy96 Solkatten erik potter123 Pixi grisnils Ginny Weasley99 Elma00 cikki Mr. Fågel Nadja_Gryffindor dillen99 Muffin AlexZz Sophie Stone FreddieCrouch Cindy Filifjonkan Victoire Weasly t i l d a kurrekarro Alla mugglisar borde egentligen stå här, men jag tog bara mina vänner. ♥ Vad ni en gör, citera INTE! Taack alla grattisar! ![]()
12 aug, 2012 18:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-19 kl. 17:19
|
|
Borttagen
|
Grattisgrattisgrattis!
Jag missade både MOD och min Elit XD 12 aug, 2012 18:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
12 aug, 2012 18:35 |
|
Ida S
Lärare |
GRATTIS TILL COOLASTE STATUSEN!!
(Och tack, jösses, klart jag känner mig hedrad ^^ ) "we live together, and harry does all the cooking." 12 aug, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Grattis till coolaste inlägget 8D
Vi älskar dig ♥ 12 aug, 2012 18:38 |
|
t i l d a
Elev |
12 aug, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
GRATTIS TILL ELIIIT!
You will always be my Prim. Jag vill ha dig i filmen </3 12 aug, 2012 18:48 |
|
Miss_Green
Elev |
12 aug, 2012 18:55 |
|
AlexZz
Elev |
12 aug, 2012 18:56 |
|
T3DDY
Elev |
12 aug, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen