Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] En liten rolig sak i filmerna^^

Forum > Harry Potter > En liten rolig sak i filmerna^^

Användare Inlägg
Bellatrix!!
Elev

Avatar


Jag tänkte att ni kanske skulle kunna berätta nån lite rolig sak från filmerna som händer ?????
Jag har även en lite rolig sak att berätta!
Neej...Men oj, jag glömde precis, jag kommer nog på det sen^^ men ni kan väll gärna skriva nåt litet kul så länge och sen efter?????
___________________________________________
Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥

3 feb, 2011 15:35

Alhomora
Elev

Avatar


Kommer tyvärr inte på någon...

~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s

3 feb, 2011 16:45

Bellatrix!!
Elev

Avatar


Neej.....Jag kommer inte hlr ihåg!
_________________________________________

Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥



http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4

3 feb, 2011 16:47

EpicFaiil
Elev

Avatar


kommer inte ihåg nåt haha, jag bara skriver 100 år senare här

22 jan, 2012 22:05

Ida S
Lärare

Avatar


Dra inte upp gamla trådar

"we live together, and harry does all the cooking."

22 jan, 2012 23:19

Forum > Harry Potter > En liten rolig sak i filmerna^^

Du får inte svara på den här tråden.