Gilla profiler?
Forum > Mugglarportalen > Gilla profiler?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LupinMarauder
Elev |
Hej, fick en liten galen idé här. Vore det inte roligt om man kunde gilla profiler?
Då kanske det står +31 eller något sånt, om det är 31 personer som har gillat profilen. Det var bara en idé, så... Hej! 10 aug, 2012 13:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 aug, 2012 14:45 |
|
EMELESEL
Elev |
Haha, det vore faktiskt rätt nice
Fast jag tycker det är rätt bra att man inte kan det egentligen, känns som om det skulle bli lite tävling om vem som har snyggaste profilen lixom. :p 10 aug, 2012 19:17 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Tycker också att det är en häftig idé, men det finns nog risk både somEMELESEL säger att det skulle bli en tävling som flippar ut, och att några vars profiler inte gillas känner sig mobbade.
Annars jättebra idé. Det skulle i alla fall vara kul att få veta vad andra tyckte om profilen, eller åtminstone hur många som varit inne på den och tittat. I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 aug, 2012 19:20 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Ja, awesome! Man behöver ju inte gilla bara för att man går in, man kan ju ha en liten "ränkare" lr nåt som räknar hur många som har gått in och tittat x3eller åtminstone hur många som varit inne på den och tittat. ![]()
10 aug, 2012 20:28 |
|
Goizan
Elev |
Man kunde kanske få lämna kommentarer. Eller en gästbok?
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
10 aug, 2012 20:43 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 aug, 2012 20:45 |
|
Deathless
Elev |
10 aug, 2012 21:11 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag tycker fortafarande att man ska ha bilder.
DÅ SKULLE MIN BOMBAS MED BILDER! man kan ju ha någon ram runt bilden, om det nu skulle gå?
10 aug, 2012 21:14 |
|
LupinMarauder
Elev |
Skrivet av Goizan: Hehe, toppen idé. Skulle gärna gillat, men mina tummar tog slut Man kunde kanske få lämna kommentarer. Eller en gästbok? Förresten, man kan ju göra så att man bara kan gilla en om dagen, eller något sånt Hej! 10 aug, 2012 21:48 |
Forum > Mugglarportalen > Gilla profiler?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen