Bilder och videor?
Forum > Mugglarportalen > Bilder och videor?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Hejsan! Jag har inte varit meddlem här så länge (bara ett par månader), och jag undrar hur man lägger ut bilder och videor i forumen och profilen.
Jag fattar att man ska trycka på bild men vad menas med URL:en till bilden? Någon som kan förklara? qqqaqqNah 9 aug, 2012 14:53 |
|
Solkatten
Elev |
Högerklicka på bilden, klicka på kopiera bild och klistra sedan in det i Bild-knappen.
När det gäller videoklipp är det bara att skriva [youtube]länken till klippet[ / youtube]. <- Utan mellanrum! Lätt som en plätt. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 15:05 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Högerklicka på bilden, klicka på kopiera bild och klistra sedan in det i Bild-knappen. När det gäller videoklipp är det bara att skriva [youtube]länken till klippet[ / youtube]. <- Utan mellanrum! Lätt som en plätt. ♥ Har försökt men kan inte klistra in i "bild-knappen". Men tack för hjälpen med videoklippen ♥ qqqaqqNah 9 aug, 2012 15:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: Skrivet av Solkatten: Högerklicka på bilden, klicka på kopiera bild och klistra sedan in det i Bild-knappen. När det gäller videoklipp är det bara att skriva [youtube]länken till klippet[ / youtube]. <- Utan mellanrum! Lätt som en plätt. ♥ Har försökt men kan inte klistra in i "bild-knappen". Men tack för hjälpen med videoklippen ♥ Just det ja! Det går inte att klistra in bilder i profilen! xD Bara på självaste forumet och i signaturen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 15:19 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ella/Ron: Skrivet av Solkatten: Högerklicka på bilden, klicka på kopiera bild och klistra sedan in det i Bild-knappen. När det gäller videoklipp är det bara att skriva [youtube]länken till klippet[ / youtube]. <- Utan mellanrum! Lätt som en plätt. ♥ Har försökt men kan inte klistra in i "bild-knappen". Men tack för hjälpen med videoklippen ♥ Just det ja! Det går inte att klistra in bilder i profilen! xD Bara på självaste forumet och i signaturen. Kan inte göra det här heller qqqaqqNah 9 aug, 2012 15:23 |
|
Solkatten
Elev |
Det är väl bara att klistra in det i Signatur-rutan? :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 20:35 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det är väl bara att klistra in det i Signatur-rutan? :s Nej, det är jätte konstigt. Jag vänster klickar i singnatur rutan med "klistra in" går inte att trycka på den är liksom så där ljus om du fattar vad jag menar qqqaqqNah 9 aug, 2012 20:40 |
|
Solkatten
Elev |
Aha..., men jag vet inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 20:54 |
Forum > Mugglarportalen > Bilder och videor?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen