Mer forumsbetyg?
Forum > Mugglarportalen > Mer forumsbetyg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Om det redan finns en liknande tråd, så ber vi en prefekt att låsa..
Men jag har gett fyra tummar idag om jag har räknat rätt, och det har inte stått att jag har nått gränsen :s Kan det vara så att vi har fått fler per person, eller har en "farit bort" när jag har gett den? :o 8 aug, 2012 23:04 |
|
Ginny!!!!
Elev |
10 aug, 2012 09:43 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: That's weird :O Men du kanske råkade trycka på "X" och tog bort en? Det brukar typ inte räknas för mig eller vad man ska säga. ^^) När jag nått gränsen en gång testade jag att sluta gilla ett inlägg men hade fortfarande nått gränsen.
10 aug, 2012 09:55 |
|
EMELESEL
Elev |
Haha, jag har tydligen gett två av mina tummar till samma person (samma inlägg). Wierd...
O.o 10 aug, 2012 12:16 |
Forum > Mugglarportalen > Mer forumsbetyg?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen