Quidditch
Forum > Harry Potter > Quidditch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Harry potter!"
Elev |
Vilken spelare tycker ni är best?
Jag tycker vicktor krum 8 aug, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Ludo Bagman, Viktor Krum, Charlie Weasley och Oliver Wood är grymma
8 aug, 2012 13:47 |
|
LauraTree
Elev |
De bästa måste vara Viktor Krum, Harry Potter och Charlie Weasley
Men mina favoriter är hela Gryffindors lag när i bok 1-3 8 aug, 2012 14:14 |
|
Borttagen
|
Jag såklart!
8 aug, 2012 14:42 |
|
Ginny!!!!
Elev |
8 aug, 2012 15:47 |
|
inovember
Elev |
8 aug, 2012 15:48 |
Forum > Harry Potter > Quidditch
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen