Den bästa?
Forum > Harry Potter > Den bästa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julia.Potter
Elev |
Jag tycker det är omöjligt att svara på frågan
"vilken Harry Potter film är bäst?" För jag tycker alla är så extremt bra!! Men vad tycker ni? Vilken av de åtta filmerna är bäst och varför?? Hoj Hoj 8 aug, 2012 12:57 |
|
PureSlytherin
Elev |
Ja, det är typ omöjligt, haha.
Alla filmerna är ju bra på sitt sätt, men om jag MÅSTE välja så tar jag faktiskt Fången från Azkaban. Jag gillar att Remus är med så mycket och så är det så hög mysfaktor i filmen på något sätt. Man blir liksom helt lycklig när man sätter i skivan och kollar på den.
8 aug, 2012 12:59 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Ja, det är typ omöjligt, haha. Alla filmerna är ju bra på sitt sätt, men om jag MÅSTE välja så tar jag faktiskt Fången från Azkaban. Jag gillar att Remus är med så mycket och så är det så hög mysfaktor i filmen på något sätt. Man blir liksom helt lycklig när man sätter i skivan och kollar på den. Haha okej! Ja den är ju riktigt bra, men jag tror jag har fått en liten fobi för att befinna mig vid en öde lekplats på natten p.g.a den filmen. Hoj Hoj 8 aug, 2012 13:03 |
|
JosefinFini
Elev |
8 aug, 2012 13:09 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Tror nog att det blir GoF om man måste välja Nu kanske jag låter korkad men vad är GoF? Typ Globe of fire ? Eller va? Hoj Hoj 8 aug, 2012 13:14 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Julia.Potter: Skrivet av JosefinFini: Tror nog att det blir GoF om man måste välja Nu kanske jag låter korkad men vad är GoF? Typ Globe of fire ? Eller va? Ja goblet of fire ![]()
8 aug, 2012 13:24 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
PoA, OoP, HbP och Dh ♥
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 8 aug, 2012 13:25 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Julia.Potter: Skrivet av JosefinFini: Tror nog att det blir GoF om man måste välja Nu kanske jag låter korkad men vad är GoF? Typ Globe of fire ? Eller va? Ja goblet of fire HAHA! då var jag alltså inte korkad!! Hoj Hoj 8 aug, 2012 13:27 |
|
inovember
Elev |
8 aug, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Vet inte.
8 aug, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen