Wanerbross studio
Forum > Harry Potter > Wanerbross studio
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej nu är det så att jag ska till wanerbross studio i november,så jag undrar om någon har varit där och vet ungefär hur mycket man ska ha med sig (pengar) jag kommer att ha ca 800 svenska kronor och räcker det till en Trollstav och en halsduk?
8 aug, 2012 10:10 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag har varit där super awesome! DEt var skit coolt! OM jag inte minns fel kostar trollstavarna runt 400kr. Här är en länk med Hp grejer man kan köpa där. Så du kan ju titta hur mycket allt kosar
http://www.wbshop.com/category/wbshop_brands/harry+potter.do Men långt i från alla grejer som man kan köpa på Warner Bros studio finns med på webben, men hoppas ändå den är till någon hjälp qqqaqqNah 8 aug, 2012 10:19 |
|
Goizan
Elev |
Jag har också varit där (i fredags). Det var hur awesome som helst. Särskilt Diagongränden och Hogwarts miniatyren. Det var så awesome där. Och när skärmen lyftes upp ♥
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 aug, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket
8 aug, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
Jag vill dit, men kan inte för att jag är fattig
8 aug, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Alltså jag glömde säga att det är i London
8 aug, 2012 20:12 |
|
Goizan
Elev |
8 aug, 2012 20:13 |
|
Lea Lovegood
Elev |
8 aug, 2012 20:17 |
|
Josefine96
Elev |
Var dit i Juni, awesome! En trollstav kostar 24,95 pund. Halsdukarna kostar lika mycket (Har jag för mig!!), själv tog jag med liiiiite för mycket pengar (hade sparat jättelänge) och brände vartenda öre...
11 aug, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Goizan: Jag har också varit där (i fredags). Det var hur awesome som helst. Särskilt Diagongränden och Hogwarts miniatyren. Det var så awesome där. Och när skärmen lyftes upp ♥ När skärmen lyftes upp var super häftigt! Nu kanske jag är lite petig men 45 minuter faktiskt 11 aug, 2012 22:25 |
Forum > Harry Potter > Wanerbross studio
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen