Mugglis server är dum.
Forum > Mugglarportalen > Mugglis server är dum.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej men är det bara jag som har problemet? Alltså då och då verkar den överbelastad eller något. Nej jag har ingen aning-
... Snälla säg att det inte är något fel på servern så kan jag skylla på att min dator laggar och skaffa en ny! <:'] 7 aug, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Skulle gärna säga det, men nu är det så att det är samma sak för mig. Plötsligt måste jag vänta jättelänge.
7 aug, 2012 23:51 |
|
GodricH
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej men är det bara jag som har problemet? Alltså då och då verkar den överbelastad eller något. Nej jag har ingen aning- ... Snälla säg att det inte är något fel på servern så kan jag skylla på att min dator laggar och skaffa en ny! <:'] det sånt man får ta när man arh.....gG 8 aug, 2012 00:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 8 kl. 00:25
|
|
Borttagen
|
Jääääääääääääätteseeeeeeeeeeeegt.
Ja, mugglis server är riktigt elak just nu D: 8 aug, 2012 00:25 |
|
Trezzan
Elev |
Men det händer mig hela tiden, att server måste vänta, så väntar jag 5-10 min så funkar det igen. D:
8 aug, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GodricH: Skrivet av Borttagen: Nej men är det bara jag som har problemet? Alltså då och då verkar den överbelastad eller något. Nej jag har ingen aning- ... Snälla säg att det inte är något fel på servern så kan jag skylla på att min dator laggar och skaffa en ny! <:'] det sånt man får ta när man arh.....gG Men shush med dig 8 aug, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Jag vill att det ska bli normalt igen! Jag kräver mycket.
8 aug, 2012 00:49 |
|
Borttagen
|
Det har hänt mig med!
8 aug, 2012 09:01 |
|
Li
Biträdande rektor |
Som skrivet i flertalet trådar är servern överbelastad ibland pga diverse saker som Erfa även skrivet att han försöker att fixa. Tyvärr hjälper det inte att alla skriver i alla trådar att problemet händer för dem med, vi vet att det händer och Erfa jobbar verkligen hårt på att ordna upp det, men det är ingenting man löser på en kväll och Erfa har även ett heltidsjobb att sköta
without something there is no nothing 8 aug, 2012 09:08 |
Forum > Mugglarportalen > Mugglis server är dum.
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen