Är det värt att leva?
Forum > Fanfiction > Är det värt att leva?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Titel: Är det värt att leva?
Språk: Svenska Rating: Har ännu inte bestämt mig men skulle tro att det blir minst PG-13. Kapitel: Inga just nu. Färdigskriven: Verkligen inte. Övrigt: Det handlar om den 14 åriga tjejen som blir mobbad på Hogwarts så hon och hennes pappa flyttar till Frankrike. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 6 aug, 2012 02:02 |
|
Sara Weasley!
Elev |
6 aug, 2012 07:07 |
|
LauraTree
Elev |
Läser gärna!
6 aug, 2012 08:18 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Prolog
Jag mindes att låg ner på golvet och blev slagen av en man, en lång och muskulös man. Jag skrek till och blev slagen i magen så att jag tappade andan. Jag fösökte andas. Det gick efter en stund. Jag börjar skaka och snyfta. Jag blev slagen i revbenen och jag kände hur ben knäcktes. Det hände ofta att jag blev slagen, av vem vet jag inte för att jag blev ofta drogad innan men jag tror att det är min pappa som slår och misshandlar mig när han är full. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 aug, 2012 01:21 |
|
Måntass
Elev |
20 aug, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
bra!
21 aug, 2012 19:21 |
|
reparo
Elev |
Omg... måste säga att jag inte trodde att den här tråden handlade om en novell... men det är tur att den gjorde det! o.o
Fenix dör, men överlever. 21 aug, 2012 19:23 |
|
Måntass
Elev |
26 aug, 2012 11:47 |
|
ginnyw123
Elev |
31 aug, 2012 23:03 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag har skrivstopp just nu
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 16 okt, 2012 22:40 |
Forum > Fanfiction > Är det värt att leva?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen