ÅÅÅÅÅÅHH! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!!!!!
Forum > Mugglarportalen > ÅÅÅÅÅÅHH! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bigsnowman
Elev |
Någon/några har täckt över min lapp (HELA!!!) Så jag måste vänta flera dagar tills den försvinner automatiskt eller tills idioten/idioterna tar bort sin korkade lapp!!!!!!!
Gilla om ni också hatar när sånt här korkat händer! 4 aug, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Gillar gör man när någon skriver något bra.
4 aug, 2012 21:48 |
|
adliitam
Elev |
Tycker att du har lite dålig attityd nu, var säkert inte meningen av personen/erna att täcka över din lapp, anslagstavlan är ju alltid helt överfull, finns ju inte många ställen att skriva på
![]() ![]()
4 aug, 2012 21:56 |
|
kya
Elev |
4 aug, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Hon ser inte lappen så hon kan itne ta bort den. 4 aug, 2012 22:20 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hon ser inte lappen så hon kan itne ta bort den. Det brukar ändå funka för mig. :p ![]() ![]()
4 aug, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
4 aug, 2012 22:38 |
|
Deathless
Elev |
Har hänt mig också och ja det är lite irriterande men man behöver inte bli arg för det. It's no big deal, you know. Det är bara en liten lapp, jösses.
4 aug, 2012 22:57 |
|
Magda
Elev |
4 aug, 2012 22:59 |
|
Hydra
Elev |
Bigsnowman - Du har egentligen ingen rätt att bli arg på personen eller personerna som placerade lappen över din. Det händer ju alla, herregud. Var det något viktigt som täcktes för?
4 aug, 2012 23:07 |
Forum > Mugglarportalen > ÅÅÅÅÅÅHH! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!!!!!
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen