Presentation
Forum > Mugglarportalen > Presentation
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
När man själv ser sin presentation, ser man den då som alla andra ser den? För min är liksom mycket kortare än alla andras som jag klickar in på! Min är bara en ruta till vänster medan andras är över hela skärmen.
4 aug, 2012 18:24 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: När man själv ser sin presentation, ser man den då som alla andra ser den? För min är liksom mycket kortare än alla andras som jag klickar in på! Min är bara en ruta till vänster medan andras är över hela skärmen. Yes. Om du vill ha den större; Mellanslag mellanslag mellanslag eller radbyte radbyte radbyte! 4 aug, 2012 18:27 |
|
PureSlytherin
Elev |
4 aug, 2012 18:35 |
|
kya
Elev |
Om du tittar på min t.ex. så ser du att den är ganska bred. Och det beror på att jag har lagt till det där långa sträcket! Det gör att själva presentationen blir lika bred, förstår du vad jag menar?
![]() ![]()
4 aug, 2012 18:38 |
|
PureSlytherin
Elev |
Skrivet av kya: Om du tittar på min t.ex. så ser du att den är ganska bred. Och det beror på att jag har lagt till det där långa sträcket! Det gör att själva presentationen blir lika bred, förstår du vad jag menar? Aha! Ja, den blev bredare nu när jag la till ett streck. Vad bra!
4 aug, 2012 18:43 |
Forum > Mugglarportalen > Presentation
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen