Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

trolldryckstillbehör

Forum > Mugglarportalen > trolldryckstillbehör

Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar

+2


Det skulle vara rätt roligt att ha nåon affär på marnaden som säljer trolldryckstillbehörigheter (kittlar, ingredienser, trolldrycker osv)

I would have died! I would have died rather than betray my friends

3 aug, 2012 17:42

Flismos
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Sirius Orion Black:
Det skulle vara rätt roligt att ha nåon affär på marnaden som säljer trolldryckstillbehörigheter (kittlar, ingredienser, trolldrycker osv)

ganska bra idé, men det skulle vara kul om man kunde göra trolldrycker också

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 aug, 2012 20:45

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Ja verkligen. Annars är det knappast någon idé att köpa trolldryckstillbehör.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

3 aug, 2012 20:59

Borttagen

Avatar


bra idé

3 aug, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


Jo, det hade varit kul

4 aug, 2012 11:22

Borttagen

Avatar


OoooooooH göra trolldrycker, FY VAD AWESOME!

4 aug, 2012 18:17

Bombarda
Elev

Avatar


Super idé! skulle verkligen vara najs

Kärlek till alla!

4 aug, 2012 21:00

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Dessutom så finns det ju drakblod att köpa. Om jag inte minns helt fel så är det en ingrediens i vissa trolldrycker, så då kan man använda drakblodet också. (för man har det väl bara att pryda sin profil med?)

I would have died! I would have died rather than betray my friends

14 aug, 2012 15:38

Borttagen

Avatar


Bra idé Vore rätt så nice att ha en kittel på sin profil typ olika färger på den liksom får man köpa vilken färg man vill ha!

17 aug, 2012 18:22

Forum > Mugglarportalen > trolldryckstillbehör

Du får inte svara på den här tråden.