Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sortera korten

Forum > Mugglarportalen > Sortera korten

Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar

+1


Det skulle vara riktigt bra att kunna sortera chokladgrodekorten som man skulle göra "på rktigt". Jag börjar få väldigt många kort nu, oc det börjar bli jobbigt att hitta ett speciellt kort bland alla andra. Det är ingen ordnimg alls. Inte ens organiserat kaos. Allt är bara en enda röra. Om man inte kan ordna att verje person som äger kort kan sortera dem så kan man väl ändå fixa att alla bronskort är påett ställe (till exempel längst upp), alla silverkort på ett annat ställe (under bronskorten) och alla guldkort längst ner. Eller kanske alfabetisk ordning? Det skulle verkligen underlätta.

Sen om man vill sälja något så kanske man kan göra så att det man har mest av är längst upp på sidan, det man har lite mindre av är längre ner och det man har minst av längst ner på sidan.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

3 aug, 2012 14:54

Luna Chang
Elev

Avatar


Det tycker ag låter som en bra sak!! har faktiskt tänkt på det själv

Hej

3 aug, 2012 15:01

Borttagen

Avatar


Jo, det skulle underlätta!

3 aug, 2012 16:35

Melina Androglou
Elev

Avatar


Vore kul!
Värkligen nödvändigt.!

Jag är bäst<3 //Meli

3 aug, 2012 18:03

Evreka
Elev

Avatar


I och för sig tycker jag att det är rätt bra att de kort man köpte senast är längst upp när man går direkt till samlingen från godisbaronen. Men annars håller jag verkligen med.

Skrivet av Sirius Orion Black:
Sen om man vill sälja något så kanske man kan göra så att det man har mest av är längst upp på sidan, det man har lite mindre av är längre ner och det man har minst av längst ner på sidan.
Och just när man vill sälja något skulle det vara underbart om de var sorterade på
1) Antal man har
2) bokstavsordning eller brons/silver/guld + bokstavsordning eller nåt

Alternativt att man kan söka efter kort baserat på namn eller antal eller något, när man ska välja ut saker till en annons. Nu söker jag med Ctrl+F efter x2 när jag vill bli av med dubbletter, men om jag bestämmer mig för att behålla olika många kort av olika slag så funkar ju inte det.

Roa er med HP Puzzles på: Try &amp; Trix (Engelska)

3 aug, 2012 19:25

Flismos
Elev

Avatar


väldigt bra idé

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 aug, 2012 20:44

Forum > Mugglarportalen > Sortera korten

Du får inte svara på den här tråden.