Harry Potter Internet Maraton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LiquidLuck
Elev |
Jag tänkte dra igång ett till filmmaraton likt det som accioron höll föra året (länk)
Tyckte verkligen det var sjukt roligt och är väldigt sugen på att göra det igen! (hade en annan användare då) Ni som var med vet förmodligen hur det kommer gå till, men jag förklarar ändå. Vi sätter ett datum (givetvis under helgerna pga skola osv) och en tid när allihopa ska starta sina filmer, så kan vi alla via denna tråd diskutera/ prata kring filmen. Vi börjar såklart med den första filmen, sen den andra osv. Mitt förslag är att vi ser en film varje vecka (eventuellt varannan) tills vi har gått igenom alla. Man behöver självklart inte vara med på varje film ifall man inte har tid! Alla är välkomna att delta och lämna förslag på datum, samt tid! Är det nån som är med på idén? ______________________________________________________________________________________ Harry Potter and the Philosopher's Stone - 18 augusti Harry Potter and the Chamber of Secrets - 25 augusti Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - 1 september Harry Potter and the Goblet of Fire - 15 september Harry Potter and the Order of the Phoenix - 22 september Harry Potter and the Half-Blood Prince - 29 september Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 - 6 oktober Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 - 13 oktober Jag tycker att vi kör samma tid som ifjol, det vill säga 20:00. Är det okej med er? ; 2 aug, 2012 15:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 1 kl. 22:04
|
|
Sara.Potter
Elev |
Låter kul!
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
2 aug, 2012 16:01 |
|
LauraTree
Elev |
Låter jättekul!
2 aug, 2012 16:07 |
|
ginnyw123
Elev |
2 aug, 2012 16:07 |
|
LiquidLuck
Elev |
Kul att ni är positiva! Tipsa gärna era vänner!
; 2 aug, 2012 16:08 |
|
MissLollo
Elev |
Är på! Men kommer tyvärr inte kunna delta alla gånger i början eftersom nästan alla mina HP filmer är hemma och jag inte är det...förrän tills skolan börjar...men men
Har 1 och 2 iaf så kan vara med lite grann! SOM SAGT JAG ÄR PÅ!
2 aug, 2012 16:11 |
|
LiquidLuck
Elev |
2 aug, 2012 16:13 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Vore jättekul, kanske tex kan ha några mugglisar med mig irl när jag gör det. Vet inte hur det blir rent praktisk och hur mycket jag kommer va med men ända, jag är med
2 aug, 2012 17:02 |
|
Irah
Elev |
2 aug, 2012 17:07 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
2 aug, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen