Elevhemspoäng
Forum > Mugglarportalen > Elevhemspoäng
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur vet man att en tråd eller ett inlägg man gör ger elevhemspoäng???
Vet inte om det redan finns en sån här tråd, men jag kunde inte hitta någon. Lås denna om det gör det! 31 jul, 2012 23:01 |
|
ginnyw123
Elev |
31 jul, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Thats the shit! 1 aug, 2012 00:26 |
|
Borttagen
|
Önskar att något av mina inlägg kunde bli tilldelad någon poäng!
1 aug, 2012 00:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Önskar att något av mina inlägg kunde bli tilldelad någon poäng! Jag fick i gnisselOsttråden ♥ 1 aug, 2012 12:03 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Önskar att något av mina inlägg kunde bli tilldelad någon poäng! Jag fick i gnisselOsttråden ♥ Jag med
1 aug, 2012 12:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Någon som vet vad det är för kriterier som gäller för att man ska få poäng för sitt inlägg?
1 aug, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ladusvalan: jag tror att man får poäng om tråden är väldigt bra. T.ex. om man skapar en hjälptråd för något viktigt på sidan är ju det jättebra. Men jag är inte säker...Någon som vet vad det är för kriterier som gäller för att man ska få poäng för sitt inlägg? 6 nov, 2012 23:06 |
|
Fairydust
Elev |
1. Man får automeddelande.
2. Sen står det på inlägget (har gjort det tidigare i alla fall). I don't wanna break these chains! 6 nov, 2012 23:25 |
Forum > Mugglarportalen > Elevhemspoäng
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen