Duellera
Forum > Mugglarportalen > Duellera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är det en bugg eller, det står att jag är på level 4 med sedan duellerade jag med en person och då stod det att jag var på level 2 när jag duellerade med henne. När jag gick tilllbaka till klubben stod det fortfarande level 4 ?
31 jul, 2012 20:54 |
|
Fang
Elev |
Du har kanske gått upp två levlar sen matchen startade?
31 jul, 2012 21:03 |
|
Oskan
Elev |
Precis så är det, du behåller din level genom hela duellen =)
"May the force be equal to mass times acceleration" 31 jul, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Jaha, tack!
1 aug, 2012 00:16 |
Forum > Mugglarportalen > Duellera
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen