Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
månbarnet
Elev |
Såg i tråden http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=18963 att många av er vill bli lärare på Hogwarts. Då vill jag gärna veta vilket ämne vill ni bli lärare i?
Själv skulle jag vilja bli lärare i trolldomshistoria, men eftersom den nuvarande läraren knappast kommer pensioneras eller dö är det nog en omöjlig dröm... 31 jul, 2012 14:42 |
|
Freja
Elev |
Försvar mot svartkonster, tror jag
Everything is Dramione and nothing hurts. 31 jul, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Försvar mot svartkonster eller typ förvandlingskonst.
31 jul, 2012 14:53 |
|
EMELESEL
Elev |
Trolldryckskonst verkar åzum =)
31 jul, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Astronomi, det verkar vara kul! ♥
31 jul, 2012 15:17 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Försvar mot svartkonster
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 31 jul, 2012 15:23 |
|
Hermia
Elev |
Försvar mot svartkonster eller förvandlingskonst. Forntida runskrift verkar också kul
Once a MADling, always a MADling 31 jul, 2012 15:26 |
|
Hanna-Potter
Elev |
Försvar mot svartkonster eller förvandlingskonst.
31 jul, 2012 15:38 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Försvar mot svartkonster eller forntida runskrift, det låter kul
Kanske trollkonsthistoria ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
31 jul, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Skötsel och vård av magiska djur ♥
31 jul, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen