jag vill ha mer spel så man kan tjäna mer pengar !
Forum > Mugglarportalen > jag vill ha mer spel så man kan tjäna mer pengar !
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hugo 123
Elev |
skriv gärna om ni har nåt förslag
30 jul, 2012 16:55 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Visst kan det vara roligt med fler spel, men är det inte bättre att jobba lite hårdare för pengarna och ha lite roligare med dem för det?
Några förslag är Harry potter scrabble och nåt quidditchspel. Får återkomma lite senare med att förklara idéerna. I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 jul, 2012 17:31 |
Forum > Mugglarportalen > jag vill ha mer spel så man kan tjäna mer pengar !
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen