weasley vassa varor.
Forum > Mugglarportalen > weasley vassa varor.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså jag tycker att man skulle kuna ha "weasley vassa varor" i trollkarls staden där man kan köpa olika skämt artiklar.
Vad tycker ni? 30 jul, 2012 11:30 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
30 jul, 2012 11:40 |
|
Borttagen
|
Tack! Ja jag tycker det vore roligt att ha något nyt i staden.
30 jul, 2012 13:02 |
|
EmahS
Elev |
30 jul, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
Fanns det? Det visste jag inte
30 jul, 2012 13:17 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara kul!
30 jul, 2012 15:24 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ja, eller Zonkos? Det är ju också en skämtartikelafär. Låter i alla fall som en bra idé
I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 jul, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte det behövdes nåt nyt och ja det vore roligt tyckte jag.
30 jul, 2012 15:37 |
|
Evreka
Elev |
30 jul, 2012 21:18 |
|
Soda
Elev |
^^ jaa den var kul men det var bara vinter saker i den t.e.x snöbollar. Och Erfa hade kanske inte tid att fortsätta på den affären.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
30 jul, 2012 21:22 |
Forum > Mugglarportalen > weasley vassa varor.
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen