Musik i presentation?
Forum > Mugglarportalen > Musik i presentation?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
Hade det inte varit trevligt att ha så att man kunde välja en låt från youtube och ha den i bakgrunden på sin presentation?
![]() ![]()
29 jul, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Mycket bra idé!
30 jul, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Det var kul!
30 jul, 2012 11:44 |
|
Ginnyy
Elev |
Man kan ju lägga in en youtubevideo. Det är väl bättre att göra det, istället för bli hej vilt suprisad varje gång man går in på någons profil?
30 jul, 2012 12:50 |
|
EmahS
Elev |
Oh hell no.
Isåfall att man måste starta den själv när man går in på någons profil. Finns inget värre än när man går in på någon sida och helt plötsligt spelas det hög musik.
30 jul, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Ganska komplicerat att fixa kanske? xD Tycker inte att det skulle vara särskilt bra, som många andra sagt kan man ju ha youtubevideor på sin profil. =)
30 jul, 2012 21:36 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ganska komplicerat att fixa kanske? xD Tycker inte att det skulle vara särskilt bra, som många andra sagt kan man ju ha youtubevideor på sin profil. =) Jag vet att det är väldigt lätt att fixa, faktiskt. Och jag tycker att det är rätt roligt att bli "vilt supricead" när man går in på någon annans profil c: ![]() ![]()
3 aug, 2012 15:14 |
|
Bombarda
Elev |
Tycker det vore roligt men det kan även bli väldigt jobbigt... isf tycker jag man borde kunna välja själv om man nu vill bli överraskad. Isf borde det typ finnas en.knapp där man kan stänga av musiken från allas profiler eller sätta på det
Kärlek till alla! 4 aug, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara trevligt! Isf skulle det vara bra som Bombarda säger, att man kan välja om man vill höra musiken eller inte.
4 aug, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cailine: Skrivet av Borttagen: Ganska komplicerat att fixa kanske? xD Tycker inte att det skulle vara särskilt bra, som många andra sagt kan man ju ha youtubevideor på sin profil. =) Jag vet att det är väldigt lätt att fixa, faktiskt. Och jag tycker att det är rätt roligt att bli "vilt supricead" när man går in på någon annans profil c: Kanske det, tänkte inte efter så mycket när jag skrev det där x) Jaha, vi alla tycker olika. Men jag tycker i så fall att det ska finnas en knapp där man kan stänga av och sätta på musiken. =) 4 aug, 2012 21:18 |
Forum > Mugglarportalen > Musik i presentation?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen