Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nya kort

Forum > Mugglarportalen > Nya kort

Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Hur vet man egentligen om man råkar få ett nytt kort eller inte, och om det är nytt, hur ska man veta vad det är värt?

I would have died! I would have died rather than betray my friends

26 jul, 2012 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Sirius Orion Black:
Hur vet man egentligen om man råkar få ett nytt kort eller inte, och om det är nytt, hur ska man veta vad det är värt?

Hm, vet inte hur du ska se det om du inte vet vilka kort som är nya :3

26 jul, 2012 17:26

Borttagen

Avatar


vet nt :3

27 jul, 2012 13:19

Borttagen

Avatar


...vad för kort...?

27 jul, 2012 21:16

Forum > Mugglarportalen > Nya kort

Du får inte svara på den här tråden.