Drakägg
Forum > Mugglarportalen > Drakägg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Granger
Elev |
hur går man till drakäggets sida?? Har haft mitt ägg jätte länge nu och det händer ingenting
Gryffindor ÄGER 25 jul, 2012 18:49 |
|
Clementin
Elev |
Vissa kan dubbelklicka på ägget, men annars kan man högerklicka och välja "Öppna länk i ny flik".
25 jul, 2012 20:34 |
|
Miss Granger
Elev |
Okej, ska testa. Tack!
Gryffindor ÄGER 26 jul, 2012 11:28 |
|
Chokladkort
Elev |
26 jul, 2012 12:30 |
Forum > Mugglarportalen > Drakägg
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen