Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drakägg

Forum > Mugglarportalen > Drakägg

Användare Inlägg
Miss Granger
Elev

Avatar


hur går man till drakäggets sida?? Har haft mitt ägg jätte länge nu och det händer ingenting

Gryffindor ÄGER

25 jul, 2012 18:49

Clementin
Elev

Avatar


Vissa kan dubbelklicka på ägget, men annars kan man högerklicka och välja "Öppna länk i ny flik".

25 jul, 2012 20:34

Miss Granger
Elev

Avatar


Okej, ska testa. Tack!

Gryffindor ÄGER

26 jul, 2012 11:28

Chokladkort
Elev

Avatar


Glöm inte att mata den!!

Nobody can take Luna from my heart! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F55%2FgB7.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7n9xsETyI1rr7c36.gif Louis William Tomlinson <3! 1D <3!

26 jul, 2012 12:30

Forum > Mugglarportalen > Drakägg

Du får inte svara på den här tråden.