Hur lägger man in gif?
Forum > Mugglarportalen > Hur lägger man in gif?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraE
Elev |
Jo, jag har sökt runt här på mugglis men inte hittat något svar. Hur läggar man in gif? Både på forumet och under sin signatur?
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
25 jul, 2012 14:49 |
|
cikki
Elev |
Undrar samma sak!
28 jul, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
samma som med bilder ._.
-------------------- vinn 50g http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=22105 28 jul, 2012 21:54 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: samma som med bilder ._. Va? *Känner mig korkad* 28 jul, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
man lägger in gifs på samma sätt som bilder
_------------------------- vinn 50g http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=22105 28 jul, 2012 21:58 |
|
cikki
Elev |
och.. hur lägger han in bilder?._. *känner mig fortfarande korkad*
28 jul, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Kopierar länken och sätter framför [img ]
och [/ img] bakom. OBS TA BORT MELLANRUMMEN. 28 jul, 2012 22:10 |
|
cikki
Elev |
ok!
28 jul, 2012 22:12 |
|
Hp Luna
Elev |
Du kan också markera texten och tryck på knappen 'bild'. Då skrivs [i mg] och [ /img] automatiskt på rätt ställe
Min tumblr
30 jul, 2012 19:36 |
Forum > Mugglarportalen > Hur lägger man in gif?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen